اساتید روانشناسی A-1

مدیریت شرکت آرتین در جهت هر چه خدمت رسانی بهتر در زمینه سلامتی و نشاط جامعه مخاطب خود اقدام به شناسائی و جذب 300 کارشناس زبده در این خصوص نمود، که در نهایت این نفراد به 6 نفر گلچین رسید ، و تشکیل کارگروه اساتید روانشناسی را دادند.

یکی از اهداف بزرگ شرکت اسپرت آرتین ارتقاء وضعیت سلامتی احاد مختلف جامعه است.

با توجه به وضعیت نامناسب روحی و برنامه های نشاط بخش در جامعه ایران عزیزمان در گیر افسردگی و ناراحتی و نا امیدی در بین اقشار مختلف جامعه از جمله سالمندان و جوانان شده است.

مخصوصا گروه سنی سالمندان که دوران بازنشستگی خود را طی می کنند، تقریبا از یک فعالیت منسجم پیوسته به ناگهان دچار بیکاری شده که این امر به شدت برایشان ملال آور است.

البته قابل توجه علاقمندان باشد که عدم توجه لازم و فرهنگی به منش و ارزش و جایگاه پیشکسوت در جامعه ما خود نیاز به بحث مفصلی است.

تشکیل کار گروه اساتید روانشناسی

اساتید روانشناسی

در پی توجه به این مطالب دکتر تورج عنصری مدیریت عامل این شرکت در این خصوص اقدام به شناسائی و گزینش اساتید معتبر روانشناسی نمود، که پس از ساعت ها کار کارشناسی و حرفه ای توانست 6 نفر از بهترین این اعضاء را شناسائی و جذب نماید.

که در بین آقایان می توان به جناب معماری و در بین خانمها می توان به سرکار خانم صارمی اشاره نمود. که رزومه های موفقی را نیز در امر روانشناسی و مشاوره داشته اند.

امیدواریم در ادامه بتوانیم با ارائه سمینارها و کارگاههای مناسب گامی مفید در این خصوص برداریم.

روانشناسی

اشتراک گذاری این پست

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار ما با خبر شوید.

مطالب مرتبط