تشکیل کمیته کیک‌بوکسینگ با هدف گسترش ورزش همگانی 96

دکترعنصری در پی تشکیل کمیته کیک‌بوکسینگ با هدف گسترش ورزش همگانی افزود کارگاه‌های آموزشی با اهداف مختلف برپا می‌کنیم با هدف رشد و اشاعه ورزش همگانی در بین جامعه علمی کشور و حل معضلات حرکتی دانشجویان و اساتید، کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تشکیل شد.

در پی تشکیل کمیته کیک‌بوکسینگ دکترعنصری افزود:

کارگاه‌های آموزشی با اهداف مختلف برپا می‌کنیم

با تشکیل  کمیته کیک‌بوکسینگ گامی موثر در گسترش ورزش همگانی رزمی برخواهیم داشت

در جهت رشد و اشاعه ورزش همگانی در بین جامعه علمی کشور و حل معضلات حرکتی دانشجویان و اساتید، کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تشکیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، طی حکمی از سوی نصیرزاده، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور،

تورج‌علی عنصری به عنوان مسئول کمیته کیک بوکسینگ این دانشگاه منصوب شد.

تورج‌علی عنصری که در حال گذراندن مقطع امتحان جامع و رساله خود در دکتری مدیریت ورزشی است،

در مورد اهداف راه اندازی کمیته کیک بوکسینگ در دانشگاه پیام نور گفت:

همگان اطلاع داریم که جامعه ورزشی ما در حال پیشرفت در میادین جهانی است و رقابت چشمگیری را در عرصه های جهانی در رشته های گوناگون شاهد هستیم.

از این رو، پرواضح است که تجهیز و آماده شدن اعضای جامعه ورزشی و ورزش‌دوست کشور اعم از کارکنان دانشگاه، اساتید، دانشجویان، مربیان و قهرمانان، به دانش روز ورزشی از ضروریات است.

ما نیز با بررسی نیازهای روز ورزش کشور و در راستای برنامه های دولت دوازدهم مبنی بر تشویق و حمایت از جوانان و ترویج فرهنگ سلامتی و

نشاط و جلوگیری از معضل فقر حرکتی در جوامع در حال توسعه، برآن شدیم تا این کمیته را در این واحد آموزشی راه اندازی کنیم.

وی درباره برنامه‌های آتی این کمیته خاطرنشان کرد:

با توجه به بررسی نقاط قوت و ضعف ورزش های رزمی به خصوص کیک بوکس در کشور و اهمیت آگاهی از دانش علمی و کاربردی،

در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌هایی مانند مدیریت، حقوق بین المللی ورزشی، روانشناسی بحران برای سرپرستان تیم ها، آشنایی با مواد نیروزا و بسیاری از مطالب مهم دیگر، این مفاهیم را به خوبی انتقال دهیم.

 

در ادامه نظر شما را به متن مصاحبه دکتر عنصری با خبرگزاری مهر جلب می نمائیم:

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی دکتر «نصیرزاده» مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، «تورج‌علی عنصری» به عنوان رئیس و مسئول کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور منصوب شد.

وی در حال گذراندن مقطع امتحان جامع و رساله خود در دکتری مدیریت ورزشی است و دارای دان ۶، مربی درجه یک فدراسیون، دو قهرمانی جهان در سازمانISKA در سال ۲۰۱۳، عضو کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون و فعال اجتماعی است.

عنصری در مورد اهداف خود از پذیرش این مسئولیت اظهار داشت: تقریبا همگان اطلاع داریم که جامعه ورزشی ما در حال پیشرفت در میادین جهانی است و رقابت چشمگیری را در عرصه های جهانی در رشته های گوناگون شاهد هستیم. از این رو، پرواضح است که تجهیز و آماده شدن اعضای جامعه ورزشی و ورزشدوست کشور اعم از کارکنان دانشگاه، اساتید، دانشجویان، مربیان و قهرمانان، به دانش روز ورزشی از ضروریات است.

وی ادامه داد: ما نیز با بررسی نیازهای روز ورزش کشور و در راستای برنامه های دولت دوازدهم مبنی بر تشویق و حمایت از جوانان و ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط و جلوگیری از معضل فقر حرکتی که در جوامعی که در حال توسعه و مکانیزه شدن مشاهده می کنیم و با توجه به دانش و تجربه شخصی اینجانب در رشته کیک بوکسینگ، ترغیب به ایجاد کمیته کیک بوکسینگ در فضای علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور شدم. در پی آن و طی جلسات متعدد با مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، دکتر نصیرزاده و استاد «همایون خرم» مسئول انجمن ورزش‌های رزمی، مقرر شد این کمیته رسما تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کند.

رئیس و مسئول جدید کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور درباره برنامه‌های آتی خود خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی نقاط قوت و ضعف ورزش های رزمی به خصوص کیک بوکس در کشور و اهمیت آگاهی از دانش علمی و کاربردی، در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌هایی مانند: مدیریت، حقوق بین المللی ورزشی، روانشناسی بحران برای سرپرستان تیم‌ها، آشنایی با مواد نیروزا و بسیاری از مطالب مهم دیگر، این مفاهیم را به خوبی انتقال دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: البته بسیاری از برنامه های جذاب دیگر نیز در دست اجرا داریم که در زمان و شرایط مناسب اطلاع رسانی  خواهد شد که انشاالله با این برنامه ها، گامی موثر در جهت مرتفع کردن نیازهای علمی و عملی ورزشکاران کیک بوکسینگ کشور برداریم.

عنصری در پایان گفت: از تمامی مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان این رشته دعوت می کنم که به جمع اعضای کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور ملحق شوند و ما را در تحقق اهداف‌مان یاری کنند.

اشتراک گذاری این پست

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار ما با خبر شوید.

مطالب مرتبط