احکام علم تمرین 97/9/30

شرکت ورزش نشاط آرتین همواره با شعار بهترین کیفیت در خدمات آموزشی اقدام به برگزاری کارگاههای متفاوتی نموده است. یکی از دغدغه های ورزشکاران و رزمی کاران سرویس دهی و خدمات ضعیف برگزار کنندگان ایوند ها و رویدادها در پروسه انجام احکام دوره هاست. ما توانسته ایم با تلاش و ممارست فراوان، و ارتباط گیری های متعدد این زمان را ابتدا به یک ماه، سپس دو هفته و اکنون بسیاری از دوره ها را به یک هفته حتی 3 روز پس از برگزاری آماده تحویل احکام شرکت کنندگان باشیم. در اینجا ما چند نمونه از احکام صادر شده که مختص (احکام علم تمرین ) می باشد، را خدمت شما ارائه می نمائیم.

احکام کارگاه علم تمرین97/9/23

 

حکم کارگاه علم تمرینحکم کارگاه علم تمرین آقای جعفرآبادیحکم کارگاه علم تمرین آقای جمالیحکم کارگاه علم تمرین آقای حق گوحکم کارگاه علم تمرین آقای صفریحکم کارگاه علم تمرین عادلی

 

همانطور که مستحضرید کارگاه علم تمرین با کیفیت مطلوب و رضایت مندی حداکثر شرکت کنندگان برگزار گردید. و شما در اینجا نمونه احکام این کارگاه را مشاهده می فرمائید.

اینبار هم مثل همیشه در کوتاه ترین زمان ممکن، یعنی دقیقا یک هفته پس از برگزار این رویداد احکام حاضر شد.

در اینجا ما تلاش کرده ایم، چند نمونه احکام کارگاه علم تمرین طراحی شده و آماده امضاء مسئولین را برای شما نمایش دهیم.

لازم به یادآوری است، که این احکام تماماً مورد تایید کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور کشور و هیات رزمی استان تهران می باشد.

اشتراک گذاری این پست

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار ما با خبر شوید.

مطالب مرتبط